Post

Giler, blogger . Opis pun nak buat blog


Gila sangat blogging, sampai office pun nak blog. Ni gua di invite oleh jah. Kak Jah yang kat UPKK tu. Tak kenal ke. (Time nak taip ni cik Awang intreupt plak...)

Blog ni di buat entah pasal ape tah. Adekah pasal redmummy kaya dengan blogging. Tapi yang gua tau, bebudak kat bpopa dah ramai yang ade blog sendiri. Tu yang si jah buat blog bpopa ni. Tapi tak boleh belah tajuk blog ni, Bilik Pengarah bpopa. Kalau Che' Pee tau..mampuih...hahah.

Jah....ape-ape ko bertanggung jawab tau!

Blogger bpopa yang lain, (Kak Ada, Zue, Cik in , Wan , Apis dan yang lain-lain yang gua tak tau,) aktifkan la kat sini. Nak bikin panas pon bole..Lantak la, Che Pee dan cik awang tak marah...

Nanti aku adjust kan latar belakang . Kalau boleh nak buat semua orang boleh tulis kat sini. Amacam jah, ok tak. Kalau gua dengan jah je tulis, cam syok sendiri plak..

hAHah...tAk bLeh bLah pIc nAk mUka kItoRg...tAkpe 1st p0st aku nTi akU letAk pIc u gUys pLak eh ;)

jAh...tajUk tu tAK k0ntRoveRsi ke nTi...takUt p0st2 mENdatAng lebIh pAnas...sApe nAk tanGGungjWb?? hUhu

ahaksss... title tu.. akan aku revise dr masa ke semasa... :D

Popular Posts